16 junio 2013

Coca de vidre


No l'havia fet mai, encara que ja tenia clar que era molt fàcil. D'aquelles coses que penses que ja faràs i que va pasant el temps i no fas. L'altre dia per tal de posar una nota cruixent al gelat les vaig fer.

Es pot fer la massa de pizza com sempre. Aquesta està feta amb massa de pizza comprada.

Ingredients:

1 massa de pizza fresca
oli
100 g de pinyons
sucre
anís sec

Estirar la massa de pizza fins que quedi ben fina. Donar-li forma allargada i estreta. Pintar-la amb un pinzell amb. Tirar per sobre els pinyons i bastant sucre.

Coure al forn a 220º durant 10 minuts fins que es dauri. Sempre vigilant doncs cada forn es diferent.

En treura-la del forn, pintar-la amb l'anís també amb pinzell. L'anís és el que li dóna la textura cruixent.

9 comentarios:

  1. que bona i facil que es oi?! ara fa temps que no en faig...me n'has fet venir ganes! petons

    ResponderEliminar
  2. N'he fet un parell de vegades i són un vici! a més molt fàcils de fer, t'han quedat genials!

    ResponderEliminar
  3. Fer-les a casa són una gran satisfacció per tots els sentits!! i amb gelat, la coca ja deu ser celestial.

    ResponderEliminar
  4. Aquesta es una recepta ben ràpida amb la masa de pizza, es una bona idea per quan ve de gust menjar dolç sense esperar.
    Petons.

    ResponderEliminar
  5. Jo tampoc no la he fet mai, es que a mi m'agrada que tingui molta molla i es clar... :D

    ResponderEliminar
  6. Em sembla un idea fantàstica, el gelat i deu quedar molt bé. A més que amb la massa de pizza es fàcil de fer i queda molt bona.
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  7. Pues no, no parece tan difícil, sobre todo si no tienes ganas de amasar... Un besote.

    ResponderEliminar
  8. Em vares contagiar les ganes de fer la coca de vidre, el divendres quan varem estar a Bon Preu, per els teus comentaris.
    Al arribar a casa vaig fer la massa per fer la pizza dels divendres, però vaig fer mes quantitat, la vaig deixar al frigo i el dissabte vaig fer la coca de vidre.
    Boníssima....i fàcil, fàcil, fàcil.....
    Petons

    ResponderEliminar
  9. A casa quant faig la masa de pizza sempre en deixo una mica pels postres.

    Muas!

    ResponderEliminar

Blog Widget by LinkWithin

En aquest blog trobaràs:

Cuina senzilla, fàcil, bona i sana.


  © Template Lar Doce Lar por Emporium Digital Graphics Jenny's Grandchild and Irene's Corner

TOPO