15 agosto 2012

Carbassons en conserva - La recepta del 15


Feia un parell de mesos que no participaba a la recepta del 15. No perquè no tingués propostes, sinó perquè no he tingut temps.

Aquest mes aprofito la collita del meu tiet per participar.

Aquestes rodanxes de carbassó són perfectes per a  les pizzes o per a un aperitiu.

Ingredients:

Carbassons ben nets i tallats a rodanxes (sense pelar)
Sucre i sal a parts iguals
vinagre de vi
oli
orenga o alfàbrega (al gust)

Posar les rodanxes en un colador i anar repartint per sobre la barreja de sal y sucre. Deixar-ho durant un mínim de 5 hores per tal que treguin tota l'aigua.

Posar al foc l'aigua i el vinagre en la proporció de 6 a 1. Quan bulli, afegir-hi les rodanxes rentades i deixar coure  2 minuts. Pasar-les a un bol amb aigua freda i gel.

Assecar-les entre dos draps nets (no paper de cuina) i anar-les introduint en el pot alternant amb l'herba que us agradi, jo n'he posat orenga. Una vegada omplert el bot tirar-hi oli fins cobrir-ho tot.

No sé el temps que pot durar, a casa no dura gaire!

2 comentarios:

  1. Això de fer carbassons en conserva no se m'hauria acudit. I m'has donat una idea fantàstica per aprofitar-los abans no se'm facin dolents. Genial!

    Moltíssimes gràcies per participar!
    Petonets!

    ResponderEliminar
  2. M'agradat l'idea de fer-los en conserva.
    Jo quasi sempre els congelo.
    Petons i bon estiu

    ResponderEliminar

Blog Widget by LinkWithin

En aquest blog trobaràs:

Cuina senzilla, fàcil, bona i sana.


  © Template Lar Doce Lar por Emporium Digital Graphics Jenny's Grandchild and Irene's Corner

TOPO